Płatność i dostawa
JAKIE PŁATNOŚCI SĄ AKCEPTOWANE?
W naszym sklepie płatności realizowane są za pomocą PRZELEWY24.
W ramach tego rozwiązania oferujemy płatność za pośrednictwem: kart płatniczych, przelewów ekspresowych, czy płatności mobilnych.
Akceptujemy również tradycyjny przelew bankowy.
NA JAKI NUMER KONTA MOGĘ UIŚCIĆ OPŁATĘ ZA ZAKUPY?
Tradycyjny przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy:
FUSSY Magdalena Rachańska
PKO BP 15 1020 1042 0000 8702 0321 3774
JAKI JEST SPOSÓB I KOSZT WYSYŁKI ZAMÓWIENIA?
Obecnie realizujemy zamówienia na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, Kurier Inpost i Inpost Paczkomaty.
- Kurier DPD 16 PLN
- Kurier Inpost 14 PLN
- Inpost Paczkomaty 14 PLN
Przy zamówieniu powyżej kwoty 100 zł wysyłka na terenie Polski gratis.
Chcąc poznać koszt wysyłki zagranicznej, proszę o kontakt mailowy na adres biuro@fussycandle.pl.
JAKI JEST TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA?
Zamówiony towar jest wysyłany najpóźniej w przeciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania płatności. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może się wydłużyć, poinformujemy Cię o tym mailowo.
Czas oczekiwania to 1-3 dni od momentu wysyłki.
CZY JEST MOŻLIWOŚĆ PRZYSPIESZENIA LUB OPÓŹNIENIA WYSYŁKI MOJEGO ZAMÓWIENIA?
Staramy się wysłać zamówienie możliwie jak najszybciej i brać pod uwagę indywidualne prośby.
Niestety nie ma możliwości odłożenia terminu realizacji zamówienia.
CZY MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA MOJE ZAKUPY PRZY ODBIORZE?
Niestety nie. Zakupy dokonywane w sklepie internetowym muszą być opłacane internetowo.
CZY KURIER SKONTAKTUJE SIĘ ZE MNĄ PRZED DORĘCZENIEM PACZKI?
Kiedy paczka będzie w rękach kuriera, otrzymasz maila informującego. Będzie w nim podany przewidywany termin doręczenia, natomiast niestety kurierzy nie mają obowiązku dzwonić do odbiorcy przed doręczeniem paczki.
CZY MOGĘ DOKONAĆ ZMIANY W ZAMÓWIENIU?
Niestety nie ma możliwości zmiany zamówionych produktów. Jeżeli chcesz zmienić adres podany w zamówieniu, jak najszybciej napisz do na adres biuro@fussycandle.pl. Nie ma możliwości zmiany adresu po wygenerowaniu listu przewozowego.
Składając zamówienie, upewnij się, że poprawnie zostały wprowadzone dane adresowe do wysyłki (nazwa ulicy, numer domu i kod pocztowy), ponieważ nie możemy ponosić odpowiedzialności za zamówienia, które nie dotarły z powodu błędu w adresie. W takim przypadku możesz ponieść dodatkowe koszty wysyłki, chyba że jest to błąd Fussy.candle.
CZY MOGĘ ANULOWAĆ ZAMÓWIENIE?
Tak, jeżeli zamówienie nie zostało opłacone. Jeśli już dokonałeś transakcji, natomiast paczka nie została jeszcze przez nas wysłana, napisz do nas na adres biuro@fussycandle.pl w celu anulowania zakupu.
CZY MOGĘ ŚLEDZIĆ NADANĄ PRZESYŁKĘ?
Aktualizacje o statusie zamówienia będą wysyłane drogą mailową. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące śledzenia Twojego zamówienia, prosimy o kontakt na biuro@fussycandly.pl.
CZY MOGĘ DOSTAĆ FAKTURĘ NA FIRMĘ DO MOJEGO ZAMÓWIENIA?
Tak, przed złożeniem zamówienia skontaktuj się z nami na adres biuro@fussycandle.pl.